BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

You Can Say
Grab a Graphic from pYzam.com

Monday, October 26, 2009

fenomena final sem...:P

mungkin betullah agaknya....
saya tak mengata orang..
sebab saya pun macam tu...
heheheeeee.....:P
masa otw nak pergi exam...
saya sempat jugaklah memerhatikan keadaan sekeliling...
huhuuuuuu....
start saya turun blok hingga sampai kat bus stop then sampai kat dectar.....
saya bagaikan merasai satu suasana yang amat berlainan daripada biasa....
yalah....
mungkin ini adalah fenomena setiap akhir sem...
apa tu..
hmm...
kalau diperhatikan...
semua orang aka student jadi pendiam@pasif@khusyuk...
secara borongnya...
semua jadi baik...
heheeee...
alahaaaiiii...
kenapa?
sebelum ni student ukm nie jahat-jahat belake ke?
huhuhuuuu...
bukan macam tu....
saya cakap macam tu sebab....
saya tengok semua student khusyuk dengan buku....
bagus betul lah budak2 ukm nie...
heheheeeee...
sebab tu saya rasa amat lain sekali...
mana taknya...
inikan fenomena akhir sem...
biasanya...
kalau bukan nak exam...
ya allah.....
kat bus stop tu...
memang gempak giler...
dengan suara-suara mahasiswa/wi...
huhuhuuu...
macam-macam cerita yg diorang perkatakan...
hatta..
cerita raya tahun lepas pun diorang dok sibuk lagi bercerita...
apa kes...
heheeee....
saya tak kata orang...
sebab saya pun macam tu...
tapi hari nie...
semuanya berubah......
dah insofffff....!!!
termasuklah saya...
apa taknya...
masa kat bus stop tu...
rajin pulak dok membaca....alahaaaaaiii...
sebelum nie...
mintak ampun mintak maaf..!!!
buku pun x pegang kat tangan....
huhuuuuuu...
tapi ok lah tu...
sekurang-kurangnyer ada keinsafan...
heheheeee...
sejuk mata tengok budak2 ukm 24 jam dengan buku...
sampai naK masuk tandas pun...
mulut terkumat-kamit dok jampi formula-formula tuk exam..
fuh...mantop...!!!!
tapi...
takkanlah sampai masuk ke tandas...
huhuuuuuuuu...
agak-agaklah sikit.....
heheheeeee........
pepun...
good luck untuk semua budak ukm yg amik final exam nie...

KALAM: selalu jea cakap nak renovate azam baru setiap sem...tp dok bawak perangai lama jugak...bilalah nak bertaubat....huhuuuuu.

0 comments: